No 2020. g. februāra SIA “Kandavas komunālie pakalpojumi” klienti varēs izmantot mūsdienīgo tehnoloģiju iespējas un priekšrocības. Par sadarbības projektu, inovācijām un tehnoloģiju lietošanu ikdienas darbā stāsta uzņēmuma valdes loceklis Dzintars Rušmanis.
SIA “Kandavas komunālie pakalpojumi” prioritāte vienmēr ir bijusi klientu apkalpošana un uzņēmuma resursu lietderīga izmantošana. Ļoti būtiska ir vienkārša un ātra komunikācija starp uzņēmumu un iedzīvotājiem, jo mums ir svarīgi ātri reaģēt uz jebkuru nestandarta situāciju un iespējami operatīvāk atrisināt konstatētās problēmas. Mūsdienīgas tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas platformas ieviešana ir uzsākta, lai nodrošinātu mūsu klientiem arvien labāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot uzņēmuma darba procesus.
Informācijas tehnoloģijas veicina inovācijas, savukārt tas rada jaunas klientu apkalpošanas iespējas. Mūsu mērķis ir panākt, lai tehnoloģiju izmantošana kļūtu par SIA “Kandavas komunālie pakalpojumi” ikdienas sastāvdaļu. Galvenie veicamie uzlabojumi − esošo risinājumu papildināšana ar jaunākiem, ērtākiem un efektīvākiem instrumentiem. Esam gandarīti, ka ar platformas izstrādātāju ir panākta vienošanās par pakalpojuma bezmaksas pieslēgšanu, izmantošanu un integrāciju mūsu grāmatvedības programmā. Tas nozīmē, ka mūsu uzņēmums un klienti saņems un izmantos jaunākās paaudzes tehnoloģijas risinājumu, neieguldot savus līdzekļus.
Jaunajā sistēmā mājokļu īpašnieki bez maksas varēs saņemt un pārskatīt rēķinus, nodot skaitītāju rādījumus, uzdot jautājumus un gūt uzņēmuma speciālistu atbildes. Platformu varēs izmantot arī viedierīcēs, jo katram klientam būs pieejama mobilā lietotne. Ir paredzēta arī rēķina apmaksas iespēja, izmantojot maksājumu karti, bet par šo pakalpojumu tiks aprēķināta komisijas maksa 2% apmērā no kopējas rēķina summas. Turklāt klientu ērtībai būs spēkā visi iepriekš izmantotie apmaksas veidi.
Rūpējoties par klientu un uzņēmuma datu drošību, pastiprinātu uzmanību esam veltījuši aizsardzības un drošības jautājumiem. Konstatējām, ka rēķinu apkalpošanas platforma pilnībā atbilst Eiropas Savienības Vispārīgajai datu aizsardzības regulai un visaugstākajiem maksājumu drošības standartiem.
Jaunu sistēmu ieviešanas rezultātā SIA “Kandavas komunālie pakalpojumi” darbs kļūst operatīvāks, efektīvāks un klientiem pieejamāks. Tas savukārt veicina klientu uzticību un pārliecību par uzņēmuma darbu. Ne mazāk svarīgs tiešsaistes platformas izmantošanas aspekts ir dabas resursu aizsardzība, jo, neizmantojot papīra formātu, mēs visi kopā saglabājam mūsu nākotnes kopējo vērtību – dabu.
Par platformas lietotāju varēs kļūt ikviens mūsu klients. Katrs, kurš jau izmanto savu e-pastu ikmēneša rēķinu apmaksai un skaitītāju rādījumu nosūtīšanai, savā e-pastā saņems reģistrācijas saiti. Pēc vienkārša un saprotama reģistrācijas procesa ikvienam lietotājam uzreiz būs pieejamas visas platformas iespējas un priekšrocības.
Klientus, kas pašreiz neizmanto e-pastu saziņai SIA “Kandavas komunālie pakalpojumi”, aicinām uz e-pasta adresi sia_kkp@inbox.lv iesūtīt šādu informāciju: vārds, uzvārds, īpašuma adrese.