Sākot ar 2020. gada septembri, saņemt rēķinus elektroniski būs iespējams tikai tiešsaistes norēķinu vietnē Bill.me.
Rūpējoties par klientu ērtībām, ieguldām daudz laika dažādu jauninājumu ieviešanai arī mūsu uzņēmuma saimnieciskajā darbībā. Sadarbība ar Bill.me turpinās jau sešus mēnešus, un šajā laikā esam pārliecinājušies, ka šī vietne darbojas atbilstoši gan klientu, gan uzņēmuma vajadzībām. Tie klienti, kas jau izmanto Bill.me iespējas, ir ļoti apmierināti ar tā dotajām iespējām – rēķinu arhīvs, skaitītāju rādījumu nodošana jebkurā diennakts laikā, šo skaitītāju derīguma termiņš, jauno rādījumu nodošanas atgādinājumi uz e-pastu, ūdens patēriņa grafiskais attēlojums pa mēnešiem, paziņojumu saņemšana par tieši klientam svarīgo utt. Mūsu apsaimniekojamām mājām šeit būs pieejama arī ar māju pārvaldīšanu saistītā informācija – gada pārskati, nākamā gada tāmes, sapulču protokoli un pat mājas iedzīvotāju “čatiņš”. Tas atvieglo arī mūsu ikdienas darbu un sniedz mūsu klientiem ērtu un drošu lietošanas pieredzi pilnīgi bez maksas.
"Personīgo kabinetu" sistēma Latvijā darbojas jau daudzus gadus, to ieviesuši ne tikai lielie un vidējie uzņēmumi, bet aktīvi ievieš arī mazie. Bill.me platformu izmanto daudzviet Latvijā, piemēram, Rīgā, Jelgavā, Valmierā, Cēsīs, Gulbenē, Aizkrauklē kā arī Igaunijā, Lielbritānijā un Vācijā - nekustamo īpašumu apsaimniekotāji, pilsētu un novadu pašvaldības, komunālo pakalpojumu sniedzēji, izglītības iestādes un daudzi citi.
Kā vienu no sadarbības lielākajiem ieguvumiem gribam uzsvērt Bill.me ziņojumapmaiņas iespēju. Veiksmīga komunikācija starp uzņēmumu un iedzīvotājiem ir ārkārtīgi būtiska, jo mums ir ļoti svarīgi ātri reaģēt uz jebkuru nestandarta situāciju un pieteiktās problēmas atrisināt iespējami operatīvāk. Mūsdienīgā tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas platforma nodrošina mūsu klientiem vēl personiskāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot pakalpojumu saņemšanas pieredzi.
Lēmums pilnībā pārnest elektronisko rēķinu piegādi uz vietni Bill.me ir pieņemts, rūpējoties par pašvaldības uzņēmuma resursu lietderīgu izmantošanu un attālināto pakalpojumu sniegšanas turpmāko attīstību.
Reģistrācija Bill.me vietnē un visu tās iespēju izmantošana ir bez maksas. Papildus tiešsaistes vietnei ir pieejama bezmaksas mobilā lietotne, kas nodrošina lietotājiem pilnu Bill.me platformas funkcionalitāti un iespējas. Rēķinus apmaksāt klienti var un varēs arī līdz šim ierastajā kārtībā – savos ibanku kontos vai kā savādāk, bet, ievadot savus kredītkaršu datus apmaksas sadaļā un maksājot tieši no Bill.me vietnes, par to tiek aprēķināta arī komisijas maksa 2% apmērā no maksājamās summas. Izvēli, vai maksāt līdzšinējā kārtībā, vai veikt apmaksu no vietnes, pieņem katrs lietotājs individuāli.
Klientus, kas pašreiz neizmanto iespēju elektroniski saņemt SIA Kandavas komunālie pakalpojumi rēķinus, aicinām uz e-pasta adresi sia_kkp@inbox.lv iesūtīt šādu informāciju: vārds, uzvārds, īpašuma adrese. Uz jūsu e-pastu tiks nosūtīta reģistrācijas saite, un pēc vienkārša reģistrācijas procesa jums būs pieejamas visas Bill.me iespējas un priekšrocības.